8 תשובות
אל תדאגי גם אני יהיה לבד:)
אנונימית
חברים
יש לך אחים/אחיות?
שואל השאלה:
אח קטן בן 10 מה אני אעשה איתו
אח קטן בן 10 מה אני אעשה איתו
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני אעשה לבד זה מביך
והמשפחה לי לא תזרום בחיים
מה אני אעשה לבד זה מביך
והמשפחה לי לא תזרום בחיים
אנונימית
תצאי עם המשפחה זה אחלה
רובנו יושבים בבית ומתמרמרים לדעתי
אני נשארת בבית :)
לא אוהבת את כל הרעש והמהומה
לא אוהבת את כל הרעש והמהומה
באותו הנושא: