4 תשובות
זה סוג של חיבור של סיבה ותוצאה, כל האנשים שנלחמו והקריבו את חייהם בשביל שנקבל את המדינה ונוכל לשמוח רק בזכותם ובלעדיהם זה לא היה קורה.
אני לא חושבת, קצת מוזר בשבילי להיות באבל ליום אחד ואחרי זה ישר לחגוג. הייתי מעדיפה שיהיו כמה ימים הפרש בניהם
לדעתי כן כי זה מראה שאחרי שאנשים הקריבו את עצמם ונלחמו בשבילנו יש לנו מדינה וזה משמח :)
זה פשוט מוזר שלפני רגע אנחנו היינו בעצב ופתאום אנחנו שמחים לדעתי צריך כמה ימים אפילו יומיים