4 תשובות
נראה לי שעדיף:
"כשמגיעה הזדמנות קח אותה, לא תמיד תהיה פעם שנייה"
זה אם אתה רוצה משהו בסגנון, תכתוב בגוגל זה יתן לך מלא אופציות.
"כשמגיעה הזדמנות קח אותה, לא תמיד תהיה פעם שנייה"
זה אם אתה רוצה משהו בסגנון, תכתוב בגוגל זה יתן לך מלא אופציות.
שואל השאלה:
תודה וזה בן
תודה וזה בן
אולי לכי על. לפעמים אתה צריך ללכת על הזדמנויות כי לא היה פעם שניה
זה בסדר
באותו הנושא: