8 תשובות
תלוי כמה נורא... הייתי מחדשת
.אפשר תמונה? אני סקרנית אני אגיד לך אם אפשרי ללכת עם זה
שואל השאלה:
זה לא הדוגמא וזה גם לא הצבע

זה הנצנצים.
הם הרסו הכל זה נראה כאילו ילדה בת 12 ב2015 הלכה לעשות לק בפעם הראשונה
אנונימית
חחחחחח אם יש לך טופ בבית ומכונת יבוש את יכולה לשייף קצת את השכבה של הנצנצים ואז למרוח טופ מעל
שואל השאלה:
אפשרי? כאילו איך לשייף מבלי לפגוע בצבע?
אנונימית
תשייפי ממש ממש בעדינות ותבדקי כל פעם שהשכבה של הנצנצים ירדה שלא תגזימי עם השיוף
הדוגמא חמודה, הייתי נשארת עם זה שבוע שבועיים
שואל השאלה:
הנה
אנונימית
תלוי כמה מזעזע, לרוב מחדשת אחרי יום