6 תשובות
-מקליד\ה...
-הי הגעתם לוואטסאפ שלי... אם אתם משועממים, תעשו אחורה פנה.
-וואטסאפ אה יקמצנים?
-אפליקציה של תימנים.
all you need is love,and whatsap
מקווה שעזרתי, לילה טוב:))
ואין לי שום בעיה עם תימנים זה פשוט מצחיק באופן כללי:d
-הי הגעתם לוואטסאפ שלי... אם אתם משועממים, תעשו אחורה פנה.
-וואטסאפ אה יקמצנים?
-אפליקציה של תימנים.
all you need is love,and whatsap
מקווה שעזרתי, לילה טוב:))
ואין לי שום בעיה עם תימנים זה פשוט מצחיק באופן כללי:d
whatsup*
או איך שלא רושמים את זה
או איך שלא רושמים את זה
לא מסננת, עונה בלב ^__^
שהקמצנות גוברת, לווצאפ אני מחוברת ;)
אם אין לכם מה לומר. פשוט תיכתבו..
משעמם? חבל! אני לא יעסיק אותך &^%$#@#$