התחברות
הרשמה
אם אני שואל שאלה ומנתק מהמשתמש ואחר כך מוחקים אותה, יורדות לי נקודות?
4 במאי 2022, 00:33
מחיקת שאלות
דירוג אמינות
נאמני סטיפס
אנונימיות
מידע על סטיפס
3 תשובות
אכן כן.
E
Enola
במידה ועברת על חוקי האתר, כן.
$
$$shutupyoua
ברור. המשתמש קיים וזה לא משנה אם אתה מחובר אליו או לא.
C
Caligula
באותו הנושא:
מכירים את זה שאתם שואלים שאלה מאנונימי ואתם מתחרטים שלא שאלתם מהמשתמש?
אם אני שואל שאלה שהיא לא חוקית באתר ואז מנתק מהמשתמש עדיין יכולים להוריד נקודות אמינות?
אם מנתקים מהמשתמש שאלה ומוחקים אותה אחרי שנתקו מהמשתמש, ירדו לי נק' אמינות?
אם שואלים שאלה באנונימי אבל לא מנתקים את המשתמש...
אם אני מתנתקת שאלה מהמשתמש ואז מגיבה, זה יכתוב "שואל השאלה" למעלה?
אם אני שואל שאלה ואז מנתק אותה מהמשתמש שלי ויימחקו אותה, יורידו לי נקודות אמינות?
קרה לכם ששאלתם על עצמכם שאלה ממש אישית ומביכה ושכחתם לנתק מהמשתמש?
אם אני שואל שאלה ואז עושה נתק מהמשתמש יורידו לי נקודות אמינות?
אם אני עונה על שאלה ומקבל פרח ואחרי זה אני מנתק לשאלה מהמשתמש יורד לי הפרח?
אם אתה שואל שאלה מאנונימי ומנתק את המשתמש ממנה,ונניח זה ספאם ומוחקים לך את זה אז יורדות לך נקודות אמינות?כי אתה מנותק
אם אני שואלת שאלה מאנונימית ואחר כך מגיבה מהמשתמש שלי, יראו שהמשתמש שלי הוא שואלת השאלה?