7 תשובות
אז תמשיכי בשביל כבוד
עם כומתה על הראש
בדרך כלל מצדיעים מול דגל ישראל. אם אין דגל אין צורך להצדיע.
לא חיילי סדיר רק קצינים
אתמול היה לנו טקס ורק הקצינים ונגדים הצדיעו
שואל השאלה:
זה בטקס של בית ספר ואני באה על מדים ואין קצין באיזור אז לא להצדיע?
אנונימית
בדרך כלל זה רק קצינים ונגדים מצדיעים בצפירה, וגם זה רק אם יש טקס.
רק בטקס ורק בהוראת קצין