28 תשובות
וואו טירוףף
מאוד טוב את חכמה
כן מאוד
יואוו מטורףף
אמרתי לך כבר שזה גרוע
זה מצויין!
לא הייתי במקומך מבקשת יותר
מה נראה לך
הרי את יודעת שזה ציון טוב.
אולי את שואלת בשביל צומי?
אנונימי
מזעזע
אנונימית
שואל השאלה:
די חברים התגובות האלה פוגעות בי
אנונימית
ציון מעולה תמשיכי כך
מדהים. אבל תבקשי מהמורה שיעלה לך את ה-2 נק האלה, ואם לא יסכים, תלכי למנהל/ת בית הספר.
כן בטח גאים בך ממש
חלום שלי
הציון הגשה שלי זה 75 ואני גם ב-5
מאוד
שואל השאלה:
תודה חברים על התגובות מחממות הלב
ולאלה שפחות בבקשה די חברים זה לא נעים
אנונימית
שואל השאלה:
אני מציירת מכוער די תפסיקו
אנונימית
לא, אבל מאמינה בך ובטוחה שתשתפרי בהמשך!!
שואל השאלה:
די אני לא פיק מי!!
אנונימית
שואל השאלה:
מהה זה לא טוב?? אוף אני כזאת טיפשונת אולי מישהו רוצה ללמד אותי??
אנונימית
אני אלמד אותך
שואל השאלה:
תודה אתה בן נכון? חח יואו אני כזאת סתומונת
אנונימית
זה ציון מאוד טוב, הדבר היחיד שמבאס זה שאם מקבלים בבגרות 100 אז הציון יהיה 99.4 שזה יתעגל למטה ולא למעלה ואם זה היה 99.5 זה היה מתעגל ל100
לא, אכזבה גדולה למשפחה.. אני לא חושב שכבר יש לך מה להראות את עצמך בבית..
לא זה לא משהו
אנונימי
שואל השאלה:
יואו אני כזאת טיפשה אוף וגם יש לי יד קטנה אולי מישהו רוצה להשוות חח אבל רק בנים כי אני חלק מהבויז חח אני לא שמה איפור בכלל
אנונימית