9 תשובות
כי זה יפה?
"שיער פאק בוי" אני בוכה ולא כולן אוהבות את זה
איכס לא סובלת שיער כזה
רק גלאח חברים, אין לכם טעם בחיי
כי זה יפה בעיניהן..
רק גאלח אנשים
זה יפה
זה לא יפה בעיניי.
אבל מניחה שזה הטעם שלהן? מה הבעיה?
עאאע הוא כזה מושךך
אנונימית