6 תשובות
צופים באנימה אחרת ומחכים לשנה הבאה
מוציאים את כל הבכי ואז ממשיכים את החיים מחדש בלי לחשוב על סה
שואל השאלה:
אין שום דבר שעוקף
אנונימית
רגיל זה סדרה
צופים באנימה יותק טובה כי זה גרוע
זה עוד לא נגמר, העונה מסתיימת בשנה הבאה