13 תשובות
כן
כן למה שלא יהיה בסדר
שואל השאלה:
לא יודעת לא מוגזם כזה?
לא יודעת לא מוגזם כזה?
אנונימית
לא מוגזם. זה סבבה
לא זה לא בסדר בכלל
מאיזו בחינה?
^^בכלל לא
^^^^^^*
^^^^^^האמת גם אני חשבתי
אם את שמה שמלה אני לא רוצה לשים גינס שאני לא אראה לא לבושה מספיק כאילו מיוחד סוג של
אם את שמה שמלה אני לא רוצה לשים גינס שאני לא אראה לא לבושה מספיק כאילו מיוחד סוג של
אנונימית
נראה לי אחלה
אבל בטוח יהיה את הילדים המציקים שמפרצים ספריי שלג וחבל על השמלה
אנונימית
שואל השאלה:
זאת שמלה כזאת בצבע שחור עם פסים לבנים,לא יהיה קשה לנקות אותה
זאת שמלה כזאת בצבע שחור עם פסים לבנים,לא יהיה קשה לנקות אותה
אנונימית
באותו הנושא: