3 תשובות
כי זה לא רק מקום שהרכבת עוצרת בו כמו אוטובוס
כי ברכבת זאת תחנה. יש משרד מנהל, יש קיוסק, יש שירותים, יש קוּלר, יש מערכת כריזה,יש אבטחה.
וב"תחנת" אוטובוס יש רק קופסא קטנה שמגנה עליך מהגשם.
וב"תחנת" אוטובוס יש רק קופסא קטנה שמגנה עליך מהגשם.
אנונימי
עברית זו שפה מאוד מעפנה
חסרות המון מילים
בגלל זה אני אוהב אנגליתת ((((:
הרבה פעמים קורה לי שאני אומר משהו ואז פתאום זורק מילה באנגלית כי אין איך לתאר את מה שאני רוצה לתאר בעברית, גם אם המילה קיימת, היא לא מספיקה בשביל מה שאני בא להמחיש אז אני משלב אנגלית בדיבור שלי.
חסרות המון מילים
בגלל זה אני אוהב אנגליתת ((((:
הרבה פעמים קורה לי שאני אומר משהו ואז פתאום זורק מילה באנגלית כי אין איך לתאר את מה שאני רוצה לתאר בעברית, גם אם המילה קיימת, היא לא מספיקה בשביל מה שאני בא להמחיש אז אני משלב אנגלית בדיבור שלי.
אנונימי
באותו הנושא: