10 תשובות
כן
יהודים וכן
רק פרטיזניפ אמיתיים עם ביצים
כן אבל ממש מסוכן בזמן האחרון
שואל השאלה:
אוקיי אז כנראה שיהיה משהו עם חמאס כן?
אוקיי אז כנראה שיהיה משהו עם חמאס כן?
אנונימית
זה קורה די כל הזמן..
אם חמאס יירצה להראות שזה לא יעבור בשתיקה או משהו כזה ישגרו לעוטף רקטה אחת שתיים, לא מעבר
אם חמאס יירצה להראות שזה לא יעבור בשתיקה או משהו כזה ישגרו לעוטף רקטה אחת שתיים, לא מעבר
כן . חובה לא לתת לחמאס להגיד מה לעשות ומה לא לעשות אם אנחנו רוצים לעלות להר הבית אנחנו נעלה . נקודה סוף משפט
כן
הוא פתוח מ 7:00 עד 11:00 ומ 13:30 עד 14:30 חחח
אבל קצת מצער שאנשים עולים להר הבית למרות שרוב הרבנים לא מתירים את זה
הוא פתוח מ 7:00 עד 11:00 ומ 13:30 עד 14:30 חחח
אבל קצת מצער שאנשים עולים להר הבית למרות שרוב הרבנים לא מתירים את זה
כן אבל גם בלי זה תמיד יש משהו עם חמאס זאת בעיה שלהם שהם בוחרים להיפגע על כלום ובלי סיבה בול כמו שומר החומות הם אלו שהם התחילו ובחרו להיפגע ולהתבכיין התחילו מערכה רצחו לנו חיילים ואזרחים ופתאום משום מקום הוא מבקש הפסקת אש וכמו תמיד ישראל מפסידה יותר ממה שהיא מרוויחה אז בעיקרון הצב לא השתנה אם כבר חזרנו רק שנה אחורה רק מצב שונה
ברוך השם כן, לא נכנעים לטרור
באותו הנושא: