12 תשובות
כל דבר
כשהיה לי הייתי מוכן לשים הרבה מאוד, עכשיו זה כבר דעך ברוך ה
לקפוץ ממגדל האייפל
אנונימי
הכל
אנונימית
שואל השאלה:
תוכל לשתף אותנו איך דעך בבקשה?
תוכל לשתף אותנו איך דעך בבקשה?
אם זה היה אפשרי וואו
שואל השאלה:
אבל מה עשיתה בשביל שירד החרדה? תשתף אותנו
אבל מה עשיתה בשביל שירד החרדה? תשתף אותנו
ובנוסף גם הביטחון העצמי שלי ממש עלה אז זה גם עוזר בהתמודדות
הכול חוץ מפגיעה עצמי ובאחרים
אנונימי
זה פשוט שכבר הספיק להיות לי אכפת
אבל זה תהליך לא משהו של יום יומיים
אבל זה תהליך לא משהו של יום יומיים
לצאת בין אנשים ולהבין שזה לא עד כדי כך גרוע
להיות בסביבת אנשים אוהבים
לעבוד על הביטחון העצמי כי זה חשוב מאוד בתהליך ולאהוב את עצמך.
להיות בסביבת אנשים אוהבים
לעבוד על הביטחון העצמי כי זה חשוב מאוד בתהליך ולאהוב את עצמך.
כולם פה אומרים שהם יעשו הרבה מאוד בשביל להפסיק את החרדה החברתית חוץ מאת אשכרה צריך לעשות שזה להחשף בהדרגה למצבים שמפחידים אותכם
אגב יש לי חרדה חברתית ואין מצב שאני עושה את זה לול
אגב יש לי חרדה חברתית ואין מצב שאני עושה את זה לול
באותו הנושא: