5 תשובות
ממש טוב שם, השיעורי בית מאתגרים אבל לא קשים וכך גם המבחנים
שואל השאלה:
תודה רבה, עוד דעות של מישהו?
תודה רבה, עוד דעות של מישהו?
זה אינדיבידואלי, אני כיתה ט וכיתה ח עברה לי די קליל ועכשיו טיפה יותר מאתגר
אתה צריך לקחת בחשבון שזה מאוד עמוס והשיעורים לוקחים המון זמן וצריך להשקיע
אתה צריך לקחת בחשבון שזה מאוד עמוס והשיעורים לוקחים המון זמן וצריך להשקיע
זה משתנה בין אנשים. לי כיתה ח' עברה באופן חלק יחסית, ועכשיו אני בט' וזה מאתגר יותר. צריך לקחת בחשבון שזה עמוס והשיעורי בית לוקחים כמות נכבדת של זמן.
פרשתי אחרי חודש שהייתי שם
באותו הנושא: