10 תשובות
לצערי אני מתאהב בבנות בכיתה י
לא יודע אני מעדיף גן חובה
יש כאלה בכיתה ו
אנונימית
מי מתעניין בכלל בבנות
אני עוד רגע הופך לגיי למאמן חדר כושר שלי
תאמת שיש כאלה סבבה שם
אנונימי
מה הבעיה ילד בכיתה ט עם ילדה בכיתה ח?
אנונימית
שואל השאלה:
אמלאה התשובות הרגו אותי אני אוהבת אותכםם
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית, באיזה חלק אמרתי שיש בעיה? סה"כ שאלתי את הבנים פה כי ראיתי סרטון על זה בטיקטוק.
אנונימית
אוקיי מה את צועקת
אנונימית
שואל השאלה:
וגם לדעתי זה מיותר זוגיות בגיל הזה.
אנונימית