10 תשובות
לצערי אני מתאהב בבנות בכיתה י
לא יודע אני מעדיף גן חובה
יש כאלה בכיתה ו
אנונימית
מי מתעניין בכלל בבנות
אני עוד רגע הופך לגיי למאמן חדר כושר שלי
אני עוד רגע הופך לגיי למאמן חדר כושר שלי
תאמת שיש כאלה סבבה שם
אנונימי
מה הבעיה ילד בכיתה ט עם ילדה בכיתה ח?
אנונימית
שואל השאלה:
אמלאה התשובות הרגו אותי אני אוהבת אותכםם
אמלאה התשובות הרגו אותי אני אוהבת אותכםם
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית, באיזה חלק אמרתי שיש בעיה? סה"כ שאלתי את הבנים פה כי ראיתי סרטון על זה בטיקטוק.
אנונימית, באיזה חלק אמרתי שיש בעיה? סה"כ שאלתי את הבנים פה כי ראיתי סרטון על זה בטיקטוק.
אנונימית
אוקיי מה את צועקת
אנונימית
שואל השאלה:
וגם לדעתי זה מיותר זוגיות בגיל הזה.
וגם לדעתי זה מיותר זוגיות בגיל הזה.
אנונימית
באותו הנושא: