15 תשובות
מה קרה?
הייתי בהלם כי זה כל פעם מזעזע אותי מחדש
שמעתי ש 4
קיבלתי הלם וזעזוע.
אני ידעתי בין הראשונים עוד לפני שהעלו את זה לאינטרנט חברה שלי ראתה את המחבל עם הגרזן שהוא הכה מישהו והיא היתקשרה לי אבל איך ששמעתי חשבתי על בני דודים שלי הם גרים שם
שואל השאלה:
וואי ואי איזה מסכנה שהיא הייתה צריכה לראות את זה
פשוט מזעזע. אני או כל אחד ממי שאני מכירה היה יכול להיות שם חס וחלילה. 5 דקות מהבית שלי ואני מפחדת לצאת מהבית
וואי ואי איזה מסכנה שהיא הייתה צריכה לראות את זה
פשוט מזעזע. אני או כל אחד ממי שאני מכירה היה יכול להיות שם חס וחלילה. 5 דקות מהבית שלי ואני מפחדת לצאת מהבית
אנונימית
אנונימית. אני חושב שכדאי שתקלטי שבעיר שלך לא היה פיגוע עד היום והיום העיר שלך כבר לא כל כך בטוחה כמו שהיתה. תביני שאנשים כמוך. אבא שלהם יצא שניה החוצה ולא חזר. הם לא הספיקו להיפרד בכלל. וזה יכל להיות אבא שלך או אמא שלך.
כע יסכנה היא היתה בפאניקה ממש אבל נראה לי שהיא תיהיה בסדר וא'ל תפחדי ללכת לישון כי לאפ יעשו כאן עוד פיגוע
שואל השאלה:
^^ נכון זה מרסק את הלב. אבל העיר שלי אף פעם לא הייתה מוגנת. אני גרה ליד שטחים, אין שמירות בכניסה כל אחד יכול להכנס חופשי וישר מלא דרכים להכנס לפה לצערי.
מה שהכי מפחיד שיש הרבה בונים ערבים בעיר ואף פעם לא פחדתי. יש אפילו ליד הביניין שלי. אני מכינה קפה ויכולה להגיד סבאח אל חיר לערבי ממול, ממש ככה
דווקא בגלל מה שקרה אני מפחדת עכשיו לצאת מהבית
בחיים לא הייתי מאמינה שיקרה פיגוע בעיר שלי, במיקום הזה.
^^ נכון זה מרסק את הלב. אבל העיר שלי אף פעם לא הייתה מוגנת. אני גרה ליד שטחים, אין שמירות בכניסה כל אחד יכול להכנס חופשי וישר מלא דרכים להכנס לפה לצערי.
מה שהכי מפחיד שיש הרבה בונים ערבים בעיר ואף פעם לא פחדתי. יש אפילו ליד הביניין שלי. אני מכינה קפה ויכולה להגיד סבאח אל חיר לערבי ממול, ממש ככה
דווקא בגלל מה שקרה אני מפחדת עכשיו לצאת מהבית
בחיים לא הייתי מאמינה שיקרה פיגוע בעיר שלי, במיקום הזה.
אנונימית
חחח אל העיר שלנו כל יום נכנסים כאלף ערבים פועלי בניה. ועוד לא היה פיגוע ב"ה אבל זה קצת מלחיץ. כן. מבין אותך.
לא הייתי מופתעת לאחר הנאום החריג של סינוואר, אבל ממש הזדעזעתי שעשו את זה עם גרזן.. חיות אדם
שואל השאלה:
^ סכין גרזן קצבים ונשק חם.
מזעזע בחיים לא הייתי חושבת שזה יקרה שם ובכללי באלעד.
המסע רצח הזה מזעזע ואני מפחדת לצאת מהבית
^ סכין גרזן קצבים ונשק חם.
מזעזע בחיים לא הייתי חושבת שזה יקרה שם ובכללי באלעד.
המסע רצח הזה מזעזע ואני מפחדת לצאת מהבית
אנונימית
שללו את האפשרות של שימוש בנשק חם
שואל השאלה:
^ לא. הם ירו בבן אדם בכיכר והמשיכו לכיוון האמפי
^ לא. הם ירו בבן אדם בכיכר והמשיכו לכיוון האמפי
אנונימית
גם אני משם
זה לא כזה הפחיד אותי
כמובן שיש חששות ייצוב על מי שנהרג
אל אין בי את הפחד כמו של הפיגוע בבני ברק או במקום אחר
זה לא כזה הפחיד אותי
כמובן שיש חששות ייצוב על מי שנהרג
אל אין בי את הפחד כמו של הפיגוע בבני ברק או במקום אחר
באותו הנושא: