10 תשובות
75 במתקדמים
75 מתקדמים
75 במתקדמים זה אחלה ציון
כאילו 5 יחידות או ב4
אז עדיף פה 5
אז עדיף פה 5
75 למתקדמים ומי שיבין אותך יעריך את הציון באמת ולא יסתכל על זה כרק 75
שואל השאלה:
כן אני בחטיבה, זה לא בגרות
כן אני בחטיבה, זה לא בגרות
אנונימית
90-100 ברגיל ואז מתקדמים בציונים טובים למתקדמים
75 במתקדמים
75 במתקדמים
באותו הנושא: