12 תשובות
פליזז איך הגעת למצב הזה אחותי, אם את מרגישה רע תפני למיון
מרצון?
תתפני למיון את נורמלית את יכולה למות
תמות?
אני לא חושבת שאת יכולה למות מזה אבל בבקשה בואי לפרטי ונדבר אני דואגת לך
להגיע למיון בהקדם האפשרי!
לא משהו טוב. לכי למיון.
לכי למיון דחוף!
לא טוב
ריח טוב בקיבה?
לא יודע מה יכול לקרות אבל אני די בטוח שלא משהו טוב
למות
היי,
קראתי את השאלה שכתבת ואני דואגת לך מאוד. אני לא יודעת מה הוביל אותך לעשות את זה, אבל אם זה נובע מתוך מצוקה אני רוצה להזמין אותך למקום שבו תוכלי לדבר על זה.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אישי שבו תוכלי לדבר על כל דבר שתרגישי בנוח, אנחנו נהיה שם בשביל להקשיב, לתמוך ולנסות לסייע בכל דרך שנוכל. אני מצרפת את הלינק לאתר בתחתית התגובה, את מוזמנת להתחבר מתי שתרגישי צורך בכך.
שלך,
מתנדבת סה"ר.