12 תשובות
לא כי עדיין לא עברתי אותו
ברביעי חגגתי 14 אז לא
כן
אנונימית
כבר בגיל 14 האמת
למה הפסיקו
אני סבבה
אני סבבה
שואל השאלה:
גיל 15 לא נחשב^
גיל 15 לא נחשב^
אנונימית
בכיתה ו' הם הפסיקו ועכשיו אני ב-ט'
ממש
אנונימית
בגיל 12
איך גיל 15 לא נחשב יגאון
לא, הם בדיוק התחילו מבחינתי בגיל הזה
שואל השאלה:
כי התכוונתי בערך 14
כשמתבגרים, אולי היא עוד לא מרגישה את זה בגיל חמש עשרה^^
כי התכוונתי בערך 14
כשמתבגרים, אולי היא עוד לא מרגישה את זה בגיל חמש עשרה^^
אנונימית
באותו הנושא: