22 תשובות
לגיטימי
לא
לא זה פיק מי רצחחח
זה מגעיל.
לחפש תשומת לב בכוח זה נורא
לחפש תשומת לב בכוח זה נורא
לא, אנשים שמים לב לזה, ובדכ גם לא סובלים אנשים כאלה ובמיוחד בנות.
פיק מיי
אם את באמת מאמינה בזה ורוצה שיעלו לך את הביטחון אין דבר רע בזה
אל תקשיבי להם , לאהוב את עצמך זה קשה ממש אני מבינה אותך
פשוט לעשות את זה במינון
אל תקשיבי להם , לאהוב את עצמך זה קשה ממש אני מבינה אותך
פשוט לעשות את זה במינון
בלי קשר אבל אני מבינה אותך, אני פשוט צוחקת רוב הזמן, כולם רוצים מחמאות
שואל השאלה:
, אני לא הולכת לחבורת בנים ואומרת "אוי איזה מכוערת אני" וכאלה.. נגיד אם חברה שלי אומרת שאני יפה אז אני אומרת ממש לא וכאלה כי אני חושבת שלא וגם בגלל שאני אוהבת שהיא מתחילה לריב איתי שכן
, אני לא הולכת לחבורת בנים ואומרת "אוי איזה מכוערת אני" וכאלה.. נגיד אם חברה שלי אומרת שאני יפה אז אני אומרת ממש לא וכאלה כי אני חושבת שלא וגם בגלל שאני אוהבת שהיא מתחילה לריב איתי שכן
אנונימית
^איך זה עוזר אם המחמאות לא אמיתיות?
אנשים מחמיאים כי לא נעים להם, לאו דווקא כי הם חושבים שאת יפה.
אנשים מחמיאים כי לא נעים להם, לאו דווקא כי הם חושבים שאת יפה.
זה לא תמיד כי לא נעים להם
לפחות אצלי לא ככה
לפחות אצלי לא ככה
שואל השאלה:
מה הקשרר ^^ נגיד אם חברה שלי אומרת שאני יפה אז אחרי זה אני אומרת שלא לא לפני..היא בוחרת להגיד לי באמצע החיים לא אני
מה הקשרר ^^ נגיד אם חברה שלי אומרת שאני יפה אז אחרי זה אני אומרת שלא לא לפני..היא בוחרת להגיד לי באמצע החיים לא אני
אנונימית
זה ליטרלי פיק מי מחחח
איך זה קשור למה שכתבתי?
הפואנטה היא שאנשים מחמיאים לך כי הם מרחמים עלייך, ואם את יודעת שמחמיאים לך מאי רצון ואת בסדר עם זה אז תהני.
הפואנטה היא שאנשים מחמיאים לך כי הם מרחמים עלייך, ואם את יודעת שמחמיאים לך מאי רצון ואת בסדר עם זה אז תהני.
שואל השאלה:
^^^נו זה מה אני מתכוונת. אני לא באה ואומרת "אוי איזה מכוערת אני" אני אומרת את זה אחרי שמחמיאים לי סתם באמצע היום
^^^נו זה מה אני מתכוונת. אני לא באה ואומרת "אוי איזה מכוערת אני" אני אומרת את זה אחרי שמחמיאים לי סתם באמצע היום
אנונימית
שואל השאלה:
פיק מי זה מי שמחפשת צומי מבנים
פיק מי זה מי שמחפשת צומי מבנים
אנונימית
לא רק מבנים
שואל השאלה:
כן "תבחר בי"
כן "תבחר בי"
אנונימית
זה אומנם הדרך שלך להרגיש טוב עם עצמך אבל זה מרגיש לאחרים לרוב שאת פיקמיגירל כאילו כל מה שאת רוצה זה צומי וכזה אז פחות. יש דרכים אחרות להרגיש טוב עם עצמך...
מוזמנת לדבר איתי בפרטי אם את רוצה עוד עזרה
מוזמנת לדבר איתי בפרטי אם את רוצה עוד עזרה
זה פיק מי
וזה נורא מעצבן שיש לך חברה שעושה את זה.
שואל השאלה:
אז תתעצבני מה אני יגיד לך
אז תתעצבני מה אני יגיד לך
אנונימית
באותו הנושא: