תשובה אחת
אני מבינה מה את מנסה להגיד, ובאמת שלדעתי הפיתרון היחיד זה פשוט להתחיל לדבר עם אנשים גם, או שפשוט תשלימי עם זה שלא כולם חייבים לדעת מה קורה איתך.
זה לא אותו דבר בשום צורה, אבל למשל אני התחלתי ללמוד נהיגה איזה חודש לפני שחברה שלי התחילה, ומאד כעסתי כי היא ישר אמרה לכולם ולא רציתי שאנשים יחשבו שאני זו שהתחלתי בגללה והרגשתי כלפיה בדיוק אותו דבר כמו שאת מתארת, ואז פשוט אמרתי לאנשים מתי התחלתי, באיזה שיעור אני ביחס אליה, והיום אנחנו צוחקות ביחד על נהגים ומדברות על זה כרגיל תנסי לדבר, זה משחרר. ואם גם זה לא עוזר, כנראה שהחברות שלכן צריכה להגמר או לפחות להתרחק קצת, זה בסדר, קורה