5 תשובות
וטרינר
זה יצא לבד, תמיד אפשר להרטיב את היד ולשים על העין שלה, היא כנראה לא סובלת מזה ואם כן היית יודעת שהיא לא בסדר, הכל טוב וזה יצא לבד, אבל אפשר לנקות
מקל אוזניים לח
אנונימית
קחי אותה לוטרינר. לא מתעסקים עם בעיות עיניים
ללכת לוטרינר
יש להם את הכלים להוציא את זה בלי לפגוע בעין של הכלב
יש להם את הכלים להוציא את זה בלי לפגוע בעין של הכלב
באותו הנושא: