5 תשובות
יאא את בי"ג?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
עניתי.
אגב אני עולה לשם שנה הבאה
שואל השאלה:
תודה רבה, שיהיה בהצלחה, אני בדיוק מסיימת(:
אנונימית
בהצלחה בצבא (: