9 תשובות
אחרי שהגעתי למשקל הרצוי חזרתי לאכול רגיל פשוט.
שואל השאלה:
לא מרגיש לך מגעיל? ומה זה לאכול רגיל (מבחינת מה שינית בתזונה)
אנונימית
פשוט שקלתי את עצמי כל כמה ימים
איזנתי את הדיאטה שלי בחזרה
בגדול ירדתי למשקל הרצוי
פשוט לא צריך להרזות צריך לעשות סוויץ במוח ואז אוטמתית תרזה וגם כשתהיה רזה לא תשמין כי פחות תהיה תאב לאכול
ירדתי סהכ 25 קילו ועליתי כמה בחזרה במסת שריר, ברגע שאת מגיע למטרה את מתחילה להוריד את הלחץ קצת, לשנות את האימונים קצת ולהתחיל לאכול בצורה דומה אבל לא אותו הדבר, תלוי במטרות שלך כמובן
rock star
הייתי אוכל רק סלט ומידי פעם פיתה עם חומוס, חזרתי לאכול רגיל.
שואל השאלה:
זה נראה לי בלתי אפשרי. כשאני מכניסה את עצמי לירידה במשקל אני משנה את התזונה, אבל לא בהרבה (בגלל העבר אני לא אוכלת יותר מדי סוכר/שמן/בשר וכל זה) וכשאין תוצאות מצמצמת עד למינימום ואז נדפקת
איך בלי תוצאות מיידיות אתםן ממשיכיםות?
אנונימית
מתאמן ומקבל סיפוק מתוצאות בביצועים
אני גם חסרת סבלנות אבל אני מזכירה לעצמי שעדיף לעשות את זה נכון מאשר כל הזמן לפגוע בעצמי ולהיות חסרת סבלנות
אני פשוט סומכת על התהליך
עכשיו נרשמתי למאמנת אישית שקורעת אותי ומביאה לי תמיכה
לפני זה הייתי בקבוצת הרזייה בסטודיו
לבד אני לא מצליחה להחזיק את עצמי, כשאיש מקצוע איתי הרבה יותר קל לי לסמוך על התהליך
רזיתי 21 קילו שזאת הייתה המטרה ועליתי 7 -_- זה מבאס והכל אבל אני יודעת שאני יכולה לרזות ושדברים כאלו לוקחים זמן אז כבר עדיף לעשות את זה נכון במקום כל היויו של המשקל שלי (עליתי וירדתי כל הזמן)
וכמובן שהבריאות שלך חשובה יותר מהכל
אל תהפכי את עצמך לאוייבת שלך