13 תשובות
מהמם!!!!
שיר גרוע מאוד. 1/10
אנונימי
לא אהבתי
שיר ממש טוב
אבל יש לו טובים יותר
אבל יש לו טובים יותר
מהמם! מאוהבת בנאמג'ון
ממש אוהבת בעיקר את הביט הוא ממש מגניב
נאמג'וניי❤
נאמג'וניי❤
לול עוד מהתקופה שהוא היה ראפ מונסטר.
בכל מקרה שיר נחמד לא יותר מזה, הוא מוזר וזה מה שאני אוהבת בזה חח
נאמג'וני איזה אייקוןן
בכל מקרה שיר נחמד לא יותר מזה, הוא מוזר וזה מה שאני אוהבת בזה חח
נאמג'וני איזה אייקוןן
^במיוחד את expensive girl
השיר שצרוב במוחה של כל ארמי 3>>>
השיר שצרוב במוחה של כל ארמי 3>>>
אני ככ אוהבת את השיר הזה ובכלל את כל השירים שלו מפעם)
bruh אני אוהבת את הסולואים שלו כלכך הוא ראפר כזה מוכשר
אנונימית
לא כל כך .
אין על נאמג'ון3>3>3>3>3>
^^^וכן מסכימה לגמרי expensive girl זה פשוט השיר הכי טוב שיש, ולכן בחיים לא נשכח אותו
^^^וכן מסכימה לגמרי expensive girl זה פשוט השיר הכי טוב שיש, ולכן בחיים לא נשכח אותו
מושלם
באותו הנושא: