6 תשובות
עדיף להפרד ושתגידי לו מה את באמת מרגישה. כן זה יכאב לו אבל עדיף שידע
שום דבר לא ישתנה אם לא תדברי איתו על זה
ממש לא תני לו צ'אנס
אווץ
הייתי מניחה את הפרחים והשוקולד בצד ואומרת לו, בא, שב רגע חמוד, אנחנו צריכים לדבר
ומסבירה לו שאת מרגישה שהקשר כבר לא מה שהיה
בהצלחה
לזרוק אותו לפח
לדבר איתו דוגרי בצורה מכבדת ולהחליט מה עושים ביחד