13 תשובות
^^אחי יש בזה 6 גרם חלבון אתה עושה צחוק
יוגורט יווני.
הפרו זה סתם מיתוג בולשיט.
^אני מסכים איתך ה20 גרם חלבון
הוא אחלה
ומלא סוכר ופחמימות.
אז אל תעשה ספורט תאכל חרא עם חלבון ותצפה להתחטב. מקסים.
שלא יהיה יבש!!!
אחי במעדן פרו יש הרבה יותר חלבון
ואותה כמות של פחמימה
ומי דיבר על חיטוב בכלל
הבחורה כולה רצתה משהו לאחרי אימון
ביוגורט פרו יש יותר סוכר ויותר פחמימות, זה הורס את האימון.
אנשים שותים אבקת חלבון בדיוק מהסיבה הזו - הם רוצים לצרוך יותר חלבון (שבונה שריר) מפחמימות וסוכרים (שגורמים להשמנה).

אז אם היא רוצה פשוט להקפיד לקחת חלבון - שתיקח כל חלבון, לאו דווקא פרו כי אין סיבה באמת לצרוך ספציפית אותו, הוא לא עונה למטרה.
חלבון+פחמימה בכללי אין אין כלכך סוג מועדף
ממליץ על pro
^ חח למה אתה מחמם
זה לא בכוונה לפגוע חלילה אבל
אם אתה אומר משהו שיהיה לו ביסוס
^ חח יגבר
אתה נראה לי מהאלה שאוהבים
לעמוד בצד ולצפות שיש מכות
איך אתה אוהב לחמם אה
pro
אנונימית
דבר ראשון כל מה שאמרת זו טעות
מחקרים מראים שצריכה של פחמימה
ישר לאחר האימון גורם לסופר פיצוי גליקוגן
(מאגר אנרגיה) בשריר המסייע להתאוששות
ולהפקת כוח באימונים הבאים יש לציין
שמחקרים הראו שכל עוד צרכנו מספיק
פחמימה לאורך היום הגוף כבר ימלא
את מאגרי הפחמימה במוקדם או במאוחר
וזה לא משנה אם זה היה ישר לאחר האימון
או לא ישר לאחר האימון במחקרים סיכמו
שצריכה של פחמימה ישר לאחר האימון
מועילה רק אם יש עוד אימון באותו
יום או טווחי מנוחה לא מתואמים
עכשיו לגבי "פחמימות וסוכרים גורמים להשמנה"
גם לגבי זה אתה טועה סקירה בנושא
סיכמה השמנה תלויה בדבר אחד
וזה מאזן קלורי אין שום קשר לסוכרים
אם תרצה אשלח מקור לכל מה שאמרתי
ואם אתה אומר דברים כדי שיהיה להם ביסוס
במיוחד אם אתה אומר שטויות כאלה
יש בזה משהו אבל אל תצפה יותר מדי