10 תשובות
שואל השאלה:
למה לא לסנן? הוא סינן אותי אני לא אחזיר תוך דקה..
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני בת
אנונימית
אם את יודעת בוודאות שהוא סינן ולא נגיד קרה איזה שהוא משו אז תסנני בכייף זה מגיע לו
אלא אם את מספיק חזקה ואכפת לך ממנו אז תעמידי אותו במקום
תסנן תסנן 15 שעות לפחות
לא לסנן, את אף פעם לא יודעת מה קורה בחיים של אותו בן אדםף
שואל השאלה:
אני בת אבל
אנונימית
להגיד לו שלא מתאים לך משחקים
אנונימית
לכי תדעי מה בן אדם עשה
לא לסנן
כל פעם שהוא שולח הודעה אל תענה לא ישר תחכה כמה שעות