13 תשובות
הכל בסדר יש מלא שנמצאים במצב כמו שלך
בסוף זה יגיע
בסוף זה יגיע
תחפשי
אנונימי
17 זה כלום, לא בקטע רע
את רק מתבגרת עכשיו
זה יבוא ובגדול אל תדאגי
את רק מתבגרת עכשיו
זה יבוא ובגדול אל תדאגי
בגיל 17 הדאגה היחידה שלי הייתה אם האכלתי את הטמגוצ'י.
אבל לשאלתך, רודפים אחרי מה שבורח. אז אם לא תרדפי - רוב הסיכויים שתצליחי "לתפוס" אותו.
אבל לשאלתך, רודפים אחרי מה שבורח. אז אם לא תרדפי - רוב הסיכויים שתצליחי "לתפוס" אותו.
17 זה ממש כלום
נראלי כי כשאת מחפשת את לחוצה לגבי זה,וכשלא את פוגשת פשוט יום אחד בן אדם ומתחילה לדבר איתו ובסוף הוא אהבת חייך.. אלוהים יודע
אם לא היו מחפשים לא היו אפליקציות להיכרויות,ו17 שנה זה לא הרבה,עדיף לחכות מאשר לרוץ לזה
אם לא היו מחפשים לא היו אפליקציות להיכרויות,ו17 שנה זה לא הרבה,עדיף לחכות מאשר לרוץ לזה
כי אם תלחצי לגבי זוגיות הבנאדם שידבר איתך את כבר תראי אותו כבן הזוג "העתידי" שלך ובסוף הוא יברח,זה יגיע כשלא מצפים לזה שמעי לי
כי ברגע שמחפשים, זה ממניע מסוים ולא בגלל אהבה
זה יכול להיות הרצון הזה כבר לחוות כבר, יש כאלה סתם לחוויה, או בגלל בדידות או רצון למלא את החסר.
במקרים כאלה, הזוגיות לא מחזיקה מעמד.
אם יש לך רגשות למישהו, אז אל תפחדי לעשות צעד בעיקר אם הוא מראה לך כמה אכפת לו ממך והרבה חיבה.
אי אפשר לשבת בידיים שלובות לחכות לאהבה, אבל לא להתחיל בכוח לנסות ליצור אותה ולחפש בשביל למלא חוסר מסוים
זה יכול להיות הרצון הזה כבר לחוות כבר, יש כאלה סתם לחוויה, או בגלל בדידות או רצון למלא את החסר.
במקרים כאלה, הזוגיות לא מחזיקה מעמד.
אם יש לך רגשות למישהו, אז אל תפחדי לעשות צעד בעיקר אם הוא מראה לך כמה אכפת לו ממך והרבה חיבה.
אי אפשר לשבת בידיים שלובות לחכות לאהבה, אבל לא להתחיל בכוח לנסות ליצור אותה ולחפש בשביל למלא חוסר מסוים
בסדר, את לא מתכננת להתחתן בגיל 17? אז אין לך מה לדאוג לזוגיות עכשיו.
זה יגיע בזמן שהכי טוב לך.
זה יגיע בזמן שהכי טוב לך.
חיים שלי 17 זה כלום אל תפחדי
שואל השאלה:
אבל זה מסובך אני ממשפחה חרדייה וההורים שלי נראה לי רוצים שאני יתחתן ישר ב18 ולא בא לי שידוך בא לי חבר
אבל זה מסובך אני ממשפחה חרדייה וההורים שלי נראה לי רוצים שאני יתחתן ישר ב18 ולא בא לי שידוך בא לי חבר
אנונימית
שידוך זה חבר ושותף לחיים שתהיי מחוייבת אליו בתנאי ששניכם מעוניינים אחד בשניה.
חבר זה פחות שמרני, קשה יותר (בעייתי לשמור נגיעה), וגם פחות מחוייבות.
חבר זה פחות שמרני, קשה יותר (בעייתי לשמור נגיעה), וגם פחות מחוייבות.
זוגיות מגיעה בסוף אל כולם
באותו הנושא: