3 תשובות
המהירות משתנה כי יש תאוצה לא אפס. זה נובע בדיוק מהחוק השני של ניוטון
כי כוח משפיע על תאוצה, אם הכוח קבוע התאוצה קבועה. תאוצה זה שינוי במהירות לכן אם יש כוח קבוע אז יש מהירות שמשתנה (בגלל שיש תאוצה קבועה). מצב של מהירות קבועה זה דומה למצב שהגוף נח במקום
שואל השאלה:
זאת לא השאלה