10 תשובות
זה סתם חרא שונא מורים כאלה
זה לא הוגן אבל אין מה לעשות עם זה
אפליה לא הוגנת.
לא מוסרי ולא בסדר
שזה לא הוגן, אבל אין לנו מה לעשות עם זה...
שלא איכפת לי מיזה ממש
זה בסדר לגמרי שיאוהבו תלמידים אחרים יותר פשוט לא להשפיע על זה בלימודים זה שהיא אוהבת אותם
כלום. זה ברור שיש להם. תלמידים שמתנהגים יותר יפה בטח יהיו יותר אהובים עליהם.
אנונימי
מה אכפת לי