4 תשובות
שוט אומרים שפחות אהבת אצ העבודה
או שהיא לא בשבילך
או שאין לך זמן
או שהיא לא בשבילך
או שאין לך זמן
הוא חבר של ההורים אז זה דווקא יותר פשוט, את יכולה להגיד לו שאת מרגישה פחות התחברת לעבודה ולאנשים ושאת מצטערת אבל לא רוצה להמשיך
שואל השאלה:
אבל איך אני מנסחת את ההודעה?
אבל איך אני מנסחת את ההודעה?
אנונימית
תכתבי לו ככה
היי (השם שלו) מה קורה?
אני מרגישה שפחות התחברתי לעבודה, מצטערת אבל בחרתי לא להמשיך לעבוד ותודה רבה לך על ההזדמנות.
היי (השם שלו) מה קורה?
אני מרגישה שפחות התחברתי לעבודה, מצטערת אבל בחרתי לא להמשיך לעבוד ותודה רבה לך על ההזדמנות.
באותו הנושא: