6 תשובות
אם רשמת stronger זה מספיק
יורידו כמה נק לדעתי לא את כולן
אני חושבת שיורידו קצת, כי צריך את ההשוואה וההיגיון להקשר. strong זה תיאור יחיד, stronger זה כבר שיוך של השוואה לדבר נוסף, אבל אני מאמינה שתקבלי כמה נקודות ולא יהיה על הכל איקס
שואל השאלה:
רשמתי רק strong
אנונימית
היה צריך 2 לא?
אני לא מאמינה שיורידו לך הכל