7 תשובות
כן
כן
כן
כן? זה תלוי בנוחיות שלכם אבל לדבר בטלפון זה די חשוב לפעמים
הכל נורמלי
זה אינדיבידואלי
זה אינדיבידואלי
ברור
הגיוני בתחילת זוגיות
באותו הנושא: