9 תשובות
שואל השאלה:
היה סבבה, היה לי סרטון על בלרינה
ואין לי מושג לאיזה ציון לצפות
מה איתך?
היה סבבה, היה לי סרטון על בלרינה
ואין לי מושג לאיזה ציון לצפות
מה איתך?
אנונימית
וואלה הלך אחלה נראה לי.
כאילו אני מצפה ל90+ אני מניח.
על כמה הגישו אותך?
כאילו אני מצפה ל90+ אני מניח.
על כמה הגישו אותך?
שואל השאלה:
הגישו על 90
אותך?
הגישו על 90
אותך?
אנונימית
נייס. הגישו אותי על 100 (:
שואל השאלה:
וואו יפה
וואו יפה
אנונימית
וואלה כן, תודה (:
מקווה שנקבל את הציון בבגרות בקרוב (:
מקווה שנקבל את הציון בבגרות בקרוב (:
אה חח, איך הלך לך?
שואל השאלה:
עשיתי יום אחרייך^
עשיתי יום אחרייך^
אנונימית
וואי אין לי מושג. גם אני רוצה.. עשית ב28.3?