9 תשובות
שואל השאלה:
היה סבבה, היה לי סרטון על בלרינה
ואין לי מושג לאיזה ציון לצפות
מה איתך?
אנונימית
וואלה הלך אחלה נראה לי.
כאילו אני מצפה ל90+ אני מניח.
על כמה הגישו אותך?
שואל השאלה:
הגישו על 90
אותך?
אנונימית
נייס. הגישו אותי על 100 (:
שואל השאלה:
וואו יפה
אנונימית
וואלה כן, תודה (:
מקווה שנקבל את הציון בבגרות בקרוב (:
אה חח, איך הלך לך?
שואל השאלה:
עשיתי יום אחרייך^
אנונימית
וואי אין לי מושג. גם אני רוצה.. עשית ב28.3?