8 תשובות
כן
מלא בתי עסק לא משלמים בכלל והמשכורת זה רק טיפים
כן.
שואל השאלה:
^תודה, אני יודעת פשוט בייביסיטר זה לא קבוע
אנונימית
מינימום... זה בסדר אבל הייתי הולכת על עבודה שמרוויחים בה יותר כמו בייביסיטר או ניקיון
שואל השאלה:
בתי עסק לא משלמים?? למה אנשים נשארים לכו לעבוד בגן 35 שח
אנונימית
כי עם הטיפים זה יוצא יותר מ35