11 תשובות
כן
אין שום בעיה
ברור
כן.
שואל השאלה:
רגע כן זה מסוכן
או כן זה בסדר?
אנונימית
למה שזה יהיה מסוכן ?
אנונימי
כן, עדיף שלא
אנשים באמת מגזימים היום וכנראה כל מי שרושם שזה מסוכן אין לו דיסקורד
אם רק מדברים אין שום דבר מסוכן בזה איזה הגזמה וואי
אנונימי
כן זה בסדר
זה בסדר גמור ולא מסוכן
על גבול הטעם הטוב כמובן
בתור אחד שמדבר עם אנשים בדיסקורד מ 2019 , אין שום דבר מסוכן אם את רק מדברת איתם
אנונימי