3 תשובות
אפשר לאכול הכל,הכל תלוי באיזון
בכללי זה לא כזה גרוע,אורז זה מעולה ושניצל זה סבבה מבחינת חלבון פשוט די הרבה קלוריות
שואל השאלה:
לא כדאי לאכול שם מנה כזאת, נכון? אני בחיטוב
אנונימית
עדיף שתשאלי מישהו שעובד שם
אין לי כל כך דרך לדעת בגלל הכמות,כמות השמן וכל זה