3 תשובות
אפשר לאכול הכל,הכל תלוי באיזון
בכללי זה לא כזה גרוע,אורז זה מעולה ושניצל זה סבבה מבחינת חלבון פשוט די הרבה קלוריות
בכללי זה לא כזה גרוע,אורז זה מעולה ושניצל זה סבבה מבחינת חלבון פשוט די הרבה קלוריות
שואל השאלה:
לא כדאי לאכול שם מנה כזאת, נכון? אני בחיטוב
לא כדאי לאכול שם מנה כזאת, נכון? אני בחיטוב
אנונימית
עדיף שתשאלי מישהו שעובד שם
אין לי כל כך דרך לדעת בגלל הכמות,כמות השמן וכל זה
אין לי כל כך דרך לדעת בגלל הכמות,כמות השמן וכל זה
באותו הנושא: