8 תשובות
אני עושה הרבה מינוסים ופלוסים, תלוי אם אהבתי את התשובה או לא
האמת שלפעמים אני עושה מינוס על שגיאת כתיב או פלוס על פרופיל יפה
האמת שלפעמים אני עושה מינוס על שגיאת כתיב או פלוס על פרופיל יפה
ברור, עוד שנה מישהו יקרא תשובה של מישהו שטועה; חשוב שידע שזאת טעות. יש שאלות שזה יכול להציל חיים.
אני עושה פלוסים לדברים שמצחיקים אותי
כלום.
אני עושה מינוסים לדברים שהם לא נכונים או מעליבים
אני לא עושה לאף אחד האמת
בדרך כלל פלוסים אם ממש אהבתי את התשובה
עושה למה שאני חושבת שהוא נכון פלוס ולמה שלא מינוס
באותו הנושא: