9 תשובות
היסטוריה.
או גיאוגרפיה.
לפחות אם המטרה היא להנות.
או גיאוגרפיה.
לפחות אם המטרה היא להנות.
מתמטיקה
אנגלית
אנגלית
פשוט כי אני טובה בזה
פשוט כי אני טובה בזה
הייתי עושה משהו בבלשנות כנראה כי לשון זה המקצוע הכי נורמלי מכל מה שאנחנו לומדים וזה גם קל לי כאילו החלק של הלשון לא הבנת הנקרא
מדעי המחשב
רפואה. (אני מרחיבה חמש יחל רפואה אז)
אבל אם מהמקצועות חובה אז מתמטיקה או ספרות כי הם הכי קלים לי......
נטו כלום.
שום דבר לא חשוב באמת...
שום דבר לא חשוב באמת...
באותו הנושא: