6 תשובות
לא
קיבלת עונה בכיר וזה אומר שיש לך 500 פרחים
קיבלת עונה בכיר וזה אומר שיש לך 500 פרחים
עונה בכיר*
ולא בהכרח
כי ביחס לזמן שאתה פעיל באתר אז זה לא נחשב חרשן
ולא בהכרח
כי ביחס לזמן שאתה פעיל באתר אז זה לא נחשב חרשן
לא איזה, לקח לך שנתיים
אני עשיתי את זה ב16 יום חח
אני עשיתי את זה ב16 יום חח
לא, אתה וותיק יחסית
אם זה לקח לך תוך חודש או כמה ימים מההתחברות אז כן
אם זה לקח לך תוך חודש או כמה ימים מההתחברות אז כן
עונה בכיר רק אומר שיש לך קצת פרחים
לא, אם משתמש מקבל את התואר:"נאמן בכיר" זה אומר שיש בו את היכולת לנהל את הנאמנים ולפקח עליהם, ולדאוג לאכיפת חוקיי האתר במקרים מורכבים.