12 תשובות
תאמת שדובר צהל לא הצליח לומר בוודאות שזה לא צהל אז כרגע זה או אנחנו או הם וזה 50 50
אנונימי
אני שמאלני. כן, צהל הוא הרוצח 100%.
לא, אני אמנם שמאלני אבל אין מצב שזה היה צהל
אנונימי
^למה אין מצב?
אנונימי
למה שזה יהיה צהל?
אנונימי
הם חשבו שהיא משלנו, הרגו אותה ועכשיו מאשימים אותנו בזה. כי למה שיהרגו אחת משלהם? וצהל כל כך רשע.
מה יעזור לצהל להרוג עיתונאית?
מה יעזור לצהל להרוג עיתונאית?
אנונימי
אני ימנית ואני ניטרלית!
לדעתי זה לא משנה מי רצח אותה, זאת אשמתה שהיא נחכה בזירת קרב
לדעתי זה לא משנה מי רצח אותה, זאת אשמתה שהיא נחכה בזירת קרב
לא
עד שלא יוכח לא נדע
אמא רוסיה
אשמתה שהיא סיקרה את המתרחש בג'נין? עוד מעט תגידי שעיתונאים מוגבלים לשטחים ספציפיים וצריכים לסקר רק את מה שהמדינה אומרת, ממש כמו בדיקטטורות עולם שלישי, זה לא עובד ככה חבובית.
אשמתה שהיא סיקרה את המתרחש בג'נין? עוד מעט תגידי שעיתונאים מוגבלים לשטחים ספציפיים וצריכים לסקר רק את מה שהמדינה אומרת, ממש כמו בדיקטטורות עולם שלישי, זה לא עובד ככה חבובית.
אמלה מה לא שמעתי על שום עיתונאית
באותו הנושא: