7 תשובות
מי שנכשל ב 5 יכול לרדת ל 4 זה לא מסובך
כן
בכללי ביא כבר לא ממש נותנים לעבור מגמות או לרדת או לעלות בהקבצות
לא בטוח לגבי ההשלמה, אם עשית חלק אני ל4 חושב
השאלה מתי הוא יורד אני לא חושבת שאפשרי לרדת בכיתה יב
לפחות אצלי זה ככה
כאילו ביא אסור לעבור מגמות
אם אני לא טועה הוא יכול לעשות רק את השאלון השני של 4 יחל ולהישאר עם השאלון הראשון של 5
וזה יחשב לו 4 יחל
כן, בגלל זה מן הסתם לא מומלץ לרדת בשלב כזה ל- 4.