9 תשובות
הגיוני ממש. ראית שזה לא מתאים לך וזה בסדר גמןר. ואתה גם יכול למצוא משהו באמצע
הגיוני.
זה דיי קיצוני.. אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה? להתחזק זה מבורך, אבל לא מהר מדי. תהיה בטוח שככה אתה תחזור מאוד מהר לצד החילוני
שואל השאלה:
אני לא חילוני אני מסורתי והתחלתי לשמור שבת
אנונימי
אתה יכול לעבור לבית ספר דתי ולא בהכרח ישיבנ שזה קיצוני יותר
שואל השאלה:
כן אני מתכנן על זה קודם
אנונימי
בהצלחה
הגיוני
בהצלחה רבה
הגיוני,
ויש ישיבות לחוזרים בתשובה, שאתה יכול ללכת אליהם.