6 תשובות
שואל השאלה:
אבל אתם נהנים? יש לכם זמן להסתובב עם חברים? אם הייתה לכם את האופציה לחזור ולעשות צבא הייתם עושים?
אנונימית
צבא כי אני אדם של מסגרת ואני ראיתי את עצמי נאבדת בשירות לאומי גם עם החיפוש מקומות
לא
הייתה לי את האופציה להוציא פטור דת
שירות לאומי. יש לי חרדות קשות ממסגרות קשוחות ושינויים קיצוניים בחיים, אני חושבת שהמסגרת רק תחמיר את המצב הנפשי שלי וגם ככה בגלל הפרופיל הרפואי (בריאות פיזית כאילו) אין לי מבחר גדול של תפקידים
אני חושבת שבשירות לאומי אני אוכל לבחור את התפקיד שאני באמת רוצה ומרגישה שאני יכולה להביא ממנו תועלת וגם משוכנעת שיעמיס על הנפש פחות וידאיג אותי פחות (בנוסף יש נגישות יותר קלה לפגישות עם הפסיכולוגית שלי אז...)
בתקווה שאצליח באמת להשיג פטור משירות צבאי
אנונימית
שירות לאומי כי אני בכל מקרה לא חושבת שיקבלו אותי בגלל מצב רפואי
שואל השאלה:
^את היית בשירות ועברת לצבא?
אנונימית