10 תשובות
אין בזה שום בעיה
לא חושבת שזה מוזר אני עשיתי את זה
לא מוזר תהני
עשיתי פעם אחת שהייתי בתל אביב לבד אחי זה בקטנה והאמת ממש סבבה
לא מוזר.
אני אוכל תמיד לבד
הכי כיף אף אחד לא מלחיץ אותי ואני אוכל בקצב שלי
הכי כיף אף אחד לא מלחיץ אותי ואני אוכל בקצב שלי
הייתי עושה את זה , אין שום דבר מוזר בזה
לא חושבת שזה מוזר אני בעצמי רוצה לעשות את זה מתישהו
מה רע בזה?
בכלל לא מה הבעיה?
אני הייתי עושה את זה
זה לא בושה
לא תואכלי מה שאת רוצה
בגלל שאת לא רוצה שיראו שאת אוכלת לבד?
אני מבינה את החשש והכי נוחות
אבל מלא עושים את זה :)
אני הייתי עושה את זה
זה לא בושה
לא תואכלי מה שאת רוצה
בגלל שאת לא רוצה שיראו שאת אוכלת לבד?
אני מבינה את החשש והכי נוחות
אבל מלא עושים את זה :)
באותו הנושא: