7 תשובות
אכן הגיוני
זה באסה שאנשים שאנחנו אוהבים אוהבים אנשים אחרים כי זה גורם לנו להמעיט מהערך של עצמנו .
אבל זה שהיא אוהבת אחרים לא אומר שהיא לא אוהבת אותך , תנסי אולי להתחבר לחברים שלה יכול להיות שזה יהיה לך טוב ואז לא תרגישי שמתעלמים ממך
אבל זה שהיא אוהבת אחרים לא אומר שהיא לא אוהבת אותך , תנסי אולי להתחבר לחברים שלה יכול להיות שזה יהיה לך טוב ואז לא תרגישי שמתעלמים ממך
שואל השאלה:
המשך:
היא ממש הפכה להיות מהחברים האלו שאני מפחדת לדבר איתם, שאני לא מסוגלת להתחיל איתם שיחות, היא למשל נפגשת איתם די הרבה, אני והיא לא נפגשנו לפחות חצי שנה, ואני לא מסוגלת להביא אץ עצמי להציע לה להיפגש. מתי אני יכולה לעשות את זה? בין הרגע שהיא צוחקת עם אותו הילד ששם "מגבת באוויר" ברמקול בטיולים שנתיים וקורא לבנות "כוסית" כמחמאה, לבין הרגע שבו היא מדברת עם כ על "מישהו שאת לא מכירה עזבי"?
אני ממש מתגעגעת לחברות שלנו, ואני לא יודעת מה לעשות. מצד אחד אני כן מרגישה שהיא קצת מזניחה את היברות שלנו, אבל מצד שני, איזה זכות יש לי להיעלב ממנהאם אף פעם לא אמרתי לה אפילו שמה שהיא עושה פודע בי, וחא דיגרתי איתה כדי לנסות לשנות את זה?
המשך:
היא ממש הפכה להיות מהחברים האלו שאני מפחדת לדבר איתם, שאני לא מסוגלת להתחיל איתם שיחות, היא למשל נפגשת איתם די הרבה, אני והיא לא נפגשנו לפחות חצי שנה, ואני לא מסוגלת להביא אץ עצמי להציע לה להיפגש. מתי אני יכולה לעשות את זה? בין הרגע שהיא צוחקת עם אותו הילד ששם "מגבת באוויר" ברמקול בטיולים שנתיים וקורא לבנות "כוסית" כמחמאה, לבין הרגע שבו היא מדברת עם כ על "מישהו שאת לא מכירה עזבי"?
אני ממש מתגעגעת לחברות שלנו, ואני לא יודעת מה לעשות. מצד אחד אני כן מרגישה שהיא קצת מזניחה את היברות שלנו, אבל מצד שני, איזה זכות יש לי להיעלב ממנהאם אף פעם לא אמרתי לה אפילו שמה שהיא עושה פודע בי, וחא דיגרתי איתה כדי לנסות לשנות את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
לאביואול
כתבתי אצ זה אבל זה נמחק ניראלי, זה ממש קשה לי לדבר עם אנשים שאני חא מכירה, כמוהם. גם להתחיל שיחה וגם להמשיך שיחה. אני לא מצליחה ךיצור חברים וגם אם כן, אני לא הסוג בן אדם שהם יהיו חברים טובים שלו. אני לא בן אדם מוחצן או רועש מטבעי. אני לא רוצה להשתנות כדי שהם יאהבו אותי..
לאביואול
כתבתי אצ זה אבל זה נמחק ניראלי, זה ממש קשה לי לדבר עם אנשים שאני חא מכירה, כמוהם. גם להתחיל שיחה וגם להמשיך שיחה. אני לא מצליחה ךיצור חברים וגם אם כן, אני לא הסוג בן אדם שהם יהיו חברים טובים שלו. אני לא בן אדם מוחצן או רועש מטבעי. אני לא רוצה להשתנות כדי שהם יאהבו אותי..
אנונימית
דברי איתה, תגידי לה את מה שאת מרגישה תסבירי לה שאת ממש מתגעגעת זה קרה לי גם ועכשיו חזרנו לדבר אבל תקחי בחשבון שהיא אולי תתנהג שונה ותתייחס אלייך שונה אבל תעשי איתה שיחה על ארבע עיינים ואולי אתן תחזירו את החברות שהייתה לכן! אני מאמין בך!
כן זה הגיוני שתעלבי,
אני מצטערת להיות זאת שאומרת לך ואל תעלבי ממני או משהו אבל אנשים לא נשארים לנצח עם כל הזכרונות שלכם ביחד,
צריך ללמוד לשחרר בין אם זה בן זוג או חבר טוב,
תמצאי לך גם אנשים,
ותזכרי שלא כולם נשארים לנצח בכל זאת
אני מצטערת להיות זאת שאומרת לך ואל תעלבי ממני או משהו אבל אנשים לא נשארים לנצח עם כל הזכרונות שלכם ביחד,
צריך ללמוד לשחרר בין אם זה בן זוג או חבר טוב,
תמצאי לך גם אנשים,
ותזכרי שלא כולם נשארים לנצח בכל זאת
אחותיי :)
את לגמרי בסדר בעניין הזה וההרגשה שלך לגיטימית ברמות. הייתה לי גם תקופה כזו לפני חצי שנה שהחברה הכי טובה שלי הייתה עם 2 חברות אחרות כל הזמן והרגשתי בחוץ וכמוך לא הצלחתי להביא את עצמי לדבר איתה על זה, כל פעם שבאתי אפילו לנסות להתחיל, משהו חסם אותי מלעשות את זה. האמת שאצלי זה עבר מעצמו כי החברה הכי טובה שלי הבינה שאחת מהן היא לא חברה שהיא רוצה.
בנוגע אלייך, אני אומרת את זה למרות שאני יודעת כמה קשה ומעצבן אם היו אומרים לי את זה. את חייבת לדבר איתה על זה. את מדברת פה על תקופה ארוכה מידי בשביל להניח לזה בצד. אם החברה שלך לא מבינה שהיא שמה אותך בצד ושאת מרגישה לבד, אז אם כמה שזה כואב וקשה, לדעתי תגידי לה ביי ותתחברי לחברות אחרות :)
בהצלחה
את לגמרי בסדר בעניין הזה וההרגשה שלך לגיטימית ברמות. הייתה לי גם תקופה כזו לפני חצי שנה שהחברה הכי טובה שלי הייתה עם 2 חברות אחרות כל הזמן והרגשתי בחוץ וכמוך לא הצלחתי להביא את עצמי לדבר איתה על זה, כל פעם שבאתי אפילו לנסות להתחיל, משהו חסם אותי מלעשות את זה. האמת שאצלי זה עבר מעצמו כי החברה הכי טובה שלי הבינה שאחת מהן היא לא חברה שהיא רוצה.
בנוגע אלייך, אני אומרת את זה למרות שאני יודעת כמה קשה ומעצבן אם היו אומרים לי את זה. את חייבת לדבר איתה על זה. את מדברת פה על תקופה ארוכה מידי בשביל להניח לזה בצד. אם החברה שלך לא מבינה שהיא שמה אותך בצד ושאת מרגישה לבד, אז אם כמה שזה כואב וקשה, לדעתי תגידי לה ביי ותתחברי לחברות אחרות :)
בהצלחה
באותו הנושא: