9 תשובות
הוא כנראה אהב איך שאת שרה, וכל הכבוד שיש לך ביטחון לזה.
אם יצא לך להיות שוב באיזור או אפילו לפנות אליו, לכי על זה.
זה נחמד ומחבר ומי יודע מה יצא מזה
נתחיל בשיעורי לשון מותק
כל הכבוד על הניסיון!!
אני מסכימה עם התשובה למעלה
תפני אליו!
שואל השאלה:
אבל לדעתכם עשיתי לעצמי פדיחות?? באמת לא ידעתי מה אני עושה
זה היה ממש מיותר אוףף
למה לי להופיע בסתם מסעדה? מה זה נותן לי?? אוף.
אנונימית
שואל השאלה:
^^
אני דיסלקטית אז שיעור לשון לא יעזור לי
אנונימית
לאא חיים רק פעם אחת
זה בסדר .. מה שעשית זה בסדר אל תשפטי את עצמך
שואל השאלה:
רגע אז זה לא פדיחה?? בכלל??? אוףף אני אוכלת סרטים עם עצמי
אנונימית
לא..פשוט תשכחי מי זה