8 תשובות
שאת קנאית אליהם?
אני גם, שאנחנו קנאיות
שואל השאלה:
כן אני מרגישה שגם באלי חבר
וזה לא הוגן שאין לי..
כן אני מרגישה שגם באלי חבר
וזה לא הוגן שאין לי..
אנונימית
עוד יהיה לך
תיהי אופטימית
תיהי אופטימית
זה קצת תלוי למה את שונאת את יודעת
יגיע בסוף מישהו שימצא חן בעיניך וזה יהיה יפה בנתיים אני יכולה להציע לך שפשוט תתעלמי ותנסי למצא לך את האחד שלך
שאת מקנאה ורוצה גם זוגיות אז לא עושה לך טוב לראות אחרים שיש להם את מה שאת רוצה
קנאה? בא לך את זה גם..
עוד יהיה לך, תהיי בטוחה
עוד יהיה לך, תהיי בטוחה
באותו הנושא: